neděle 1. dubna 2012

Nekončí jen to, co nezačíná...

Vážení a milí, věrní i náhodní čtenáři!
Tímto oficiálně ukončuji činnost našeho norského blogu. Zůstane tam, kde je, příspěvky taktéž. Ale vzhledem k (ne)četnosti jakýchkoli akcí v poslední (celkem dlouhé) době, nemá význam nadále předstírat, že mám blog :-)
Ale ne, neplačte! To bych přeci nebyla já, abych se hned nevytasila s něčím novým. A tak Vám současně představuji můj nový počin, blog o našem cestování po zeměkouli. Najdete ho na:

 

nakonecsveta.blogspot.com

http://nakonecsveta.blogspot.com/2012/03/vitejte-vitajte-welcome-velkommen.html


Tam se budou postupně vynořovat naše zápisky z cest tak, jak byly zaznamenány přímo na místě. Doufám, že to bude bavit Vás a nepochybuju, že se i my pobavíme nad věcmi, které už jsme jaksi pozapomněli.

Tak nashledanou na cestách! :-)

6 komentářů:

  1. Rád jsem tenhle blog četl, ale už dlouho tu nebyly nové příspěvky, takže jsem to čekal :o(

    Nevadí, hurá na nový blog :o)

    Marek

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marku, nejsem si úplně jistá, který Marek jsi, ale každopádně díky za podporu! Ať se Ti nový blog líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, to mě nenapadlo, že bys mohla znát víc Marků. V rámci utajení nechci psát své příjmení, proto jen pár indicií :o) Jsem Marek z Příbrami, spolužák z gymplu ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, to je celkem překvápko, napadls mě, ale nepřišlo mi to zas tak pravděpodobný. No o to líp. Přeju opožděně všechno nej k svátku a slibuju, že na nový blog se budu snažit psát pravidelněji :-) Měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, ráda bych Vás poprosila o pomoc - chtěla bych jet pracovat do Norska jako lékárník, tak bych se ráda zeptala na pár tipů. Nedopátrala jsem se Vašeho emailu, tady je tedy můj: hata.atah@seznam.cz. Budu Vám moc vděčná, pokud se ozvete, děkuji, Hana B.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím! Co vy jste sepisovali tři roky, já přečetl za týden - jedním dechem. Čtení to bylo poučné, zábavné a hlavně poutavé, takže díky za zpříjemnění dlouhých chvil v lékárně. A díky, že je blog Internet Explorer 5.5 friendly :) (I když komentář píšu na hlavním počítači, to už náš starý nezvládne :)

    OdpovědětVymazat